Польські супермаркети, що заслужили довіру
З початку 2014 року, компанія «European Trusted Brands», відома у світі, як найбільший центр, що займається дослідженнями споживачів у Європі, провели соцопитування, метою якого було виявлення тих мереж супермаркетів, які заслужили максимальну довіру у жителів Польщі.
За результатами досліджень, безсумнівним лідером у Польщі є «Biedronka», яку респонденти назвали «маркою, гідною довіри». Процентний показник позитивних відгуків – 34,8 від загальної кількості анкетованих.
На другому місці, з кількістю 12,2% позитивно відгукуються про мережу «Lidl». Серед інших брендів, що функціонують на території Польщі, досить високою довірою володіють «Tesco» (7,2%) і «Kaufland» (4,5%). Частина опитуваних зазначила також позитивними відгуками торгові марки «Auchan» (3,2%), «Alma» (2,7%), «Real» (2,5%), «Carrefour» (2,4%), «Lewiatan»(2,3%),«Żabka»(2,2%),«Piotr i Paweł»(2%),«Społem»(1,9%),«Delikatesy Centrum»(1,4%) і «Netto»(1,4%).
Головним критерієм позитивних відгуків респонденти вважають співвідношення ціни, якості товарів, інфраструктури та обслуговування, крокову доступність і асортимент. Не менш важливим аспектом у виборі супермаркету є і реклама.
Результати досліджень, проведених «European Trusted Brands», є основним показником для присудження премії «Золотого» і «Кришталевого» гербів, при тому, що отримання однієї нагороди не виключає і присудження іншої. «Золотим Гербом», як правило, нагороджуються ТМ, які зуміли отримати максимальне число «спонтанних» голосів. Тобто – опитувана людина не замислюючись вказувала саме цей бренд.
У свою чергу, «Кришталевим Гербом» нагороджуються ті торговельні заклади, які отримали найвищі оцінки споживачів за п’ятьма критеріями: якість, співвідношення оптової вартості до роздрібної ціни, загальна атмосфера, розуміння потреб клієнтів і соціальна відповідальність.